Søg på Supplement
SUPPLEMENT kursusudbudVærktøjskurser Service med stort S
Åbent Kursus

Åbent Kursus

Service med stort S

- GØR EN FORSKEL OG BLIV ANERKENDT FOR DET

Langt de fleste af os har oplevet det – den ekstraordinær gode service! Hvad enten det var vaskemaskinemontøren, forsikringskonsulenten, receptionisten eller i en helt anden sammenhæng. Service er det, der gør forskellen på en god og en dårlig oplevelse.

Det kræver ikke nødvendigvis raketvidenskab at levere en god service. Men det kræver, at du tager aktiv stilling til hvilken servicestrategi du vil yde overfor dine kunder, borgere, brugere, patienter etc. Der er dig der bestemmer, hvad de skal sige om din virksomhed og dig.

Når du yder en god service, skal du være lynhurtig til at afkode personen, der står foran dig og samtidig vælge den rigtige kommunikationsstrategi. Du skal endda være i stand til at håndtere de vanskelige kunder – og allerhelst vende dem til glade kunder på et minut eller to. Det handler både om personlig power, og om hvilke parametre du kan justere på, når du vil skabe den gode stemning og glade “kunder”.

Hvis du forhøjer dit serviceniveau, vil du opdage, at du bliver anerkendt og set og hørt som et kompetent menneske, simpelthen fordi du skaber sympati omkring din person.

På kurset Service med stort S lærer du blandt andet at trylle med din stemme, og at bruge Hjorting modellen samt flere gode og brugbare redskaber til at levere den rigtig gode service, også når du indimellem skal håndtere vanskelige kunder.

Målgruppe til kursus i Service

Ledere og medarbejdere der ønsker at udvikle deres servicekompetence.

Kursusindhold

Dette kursus i service indeholder:

  • Der er penge i det.
  • Forskellen mellem høj og lav service.
  • Forventninger og oplevelse.
  • Service forklaret, så alle kan forstå det.
  • Anerkendende kommunikation.
  • Vanskelige kunder.
  • Service i praksis.

Korte og klare oplæg, opgaver og praktiske øvelser.

Kurset Service med stort S gennemføres også på engelsk og tysk.

Kursets varighed

Kurset i “Service med stort S” gennemføres over 1 dag eksternat eller som et 3 timers foredrag alt efter behov.