Søg på Supplement
SUPPLEMENT nyhedsbreve Nyhedsbrev – Foråret 2014

Nyhedsbrev – Foråret 2014

Service med stort S(mil)

For nylig var jeg på forretningsrejse til Kina. I lufthavnen, blev jeg bedt om at give min vurdering af serviceniveauet i paskontrollen. Jeg skulle trykke på et lille keyboard med tre knapper: “ikke så godt”, “OK” eller “super”. Her var tale om kontant afregning på kundetilfredshed! Jeg gætter på, at chefen øjeblikkelig kunne se – hvilken “score” medarbejderen fik. Hun fik i øvrigt et “super”, for hun både smilede og gjorde sig den største umage med at kommunikere med mig, trods hendes begrænsede engelsk kundskaber.

Klik her for at læse hele nyhedsbrevet.

Hanne giver i videoen (boxen til højre) en kort smagsprøve på nogle af elementerne i kurset om Service med stort S. Du kan også læse mere om kurset Service med stort S her.

Denne hjemmeside anvender 3. parts cookies til huske dine indstillinger og til at registrere besøgsstatistik. Mere information

Cookie-indstillingerne på dette websted er angivet til "Tillad Cookies" for, at give dig den bedst gennemgang og oplevelse af siderne. Hvis du fortsætter med at bruge webstedet uden at ændre dine Cookie indstillinger eller du klikker på "Accepter" nedenfor så samtykke du til dette.

Luk